Суббота, 04.05.2024, 13:23
КЗ "Ялтинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2"
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Locations of visitors to this page



Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • ДПА онлайн
  • Изучение английского онлайн
  • Інформація про проведення декади правових знань в Ялтинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. В рамках декади правових знань в школі було організовано проведення інтерактивного вивчення на тему «Правові обов’язки людини та громадянина» вчителем права Кошман ІВ . *Учні 11 класу підготували презентацію. Ця презентація розповідає про права людини, перечисляє, які є права та обов’язки людини в демократичному суспільстві, що таке права людини, якими правами можуть користуватися діти, як їх захищають у демократичному суспільстві, а також як співвідносяться права та обов’язки, пояснює поняття «права людини», «права дитини», «обов’язки людини і громадянина України», вчить наводити приклади прав і обов’язків, висловлювати й аргументувати власні думки про права й обов’язки учнів, людини та громадянина в Україні. Поза тим, автори наводять також статистичні дані про найважливіші речі у житті школярів. *На уроці в 10 класі вивчення теми пройшло у формі КВК. За перемогу змагалися 2 команди: команда «Дослідники» та команда «Правознавці». 1. Конкурс «Презентація команд» 2. Конкурс «Розминка». Завдання-командам треба було закінчити речення. Наприклад.Коли права порушені недбало, Коли хтось сплюндрував священне право, Терпіти ми не мусимо й не будем, Ми Можемо звернутися ... (до суду). 3. Конкурс «Відповідай швидко » Ведучий показує картинку на слайді. а учні - пояснюють. 4. Ведучий: Кожна дитина має не тільки права, але і обов’язки перед суспільством. Є одна дуже проста істина: найкраща гарантія прав - виконання обов’язків. І тому для наших команд наступне завдання: до відомих вам прав доберіть відповідні обов’язки. Ведучий показує картку,члени команди відповідають.Наприклад,1 картка. Право на освіту – (обов’язок добре вчитися). 5. Вболівальники готують для команди-суперниці сценки із життя» Зразок. «У кабінеті директора». Учитель. Дозвольте, Іване Івановичу? (Учителька тягне учня за одяг). Директор. Заходьте, що трапилося? Учитель. Знову цей Сидоренко вибив шибку на першому поверсі! Директор. Маріє Іванівно, як це трапилося? Учитель. Грали у сніжки, іншого місця їм не знайшлось. (Учень стоїть, похнюпившись ). Директор. Батьків повідомити, хай відшкодують. - Хто порушив обов’язок? - Чиї Права порушені?(обговорення ситуацій) 6.Підсумки уроку.- Що вам сподобалося в ході гри? - Що треба було змінити, щоб гра ще краще? 7. Домашнє завдання (інтегроване) Написати міні – твір на тему: “ Чому потрібно знати права людини” Крім того,вчитель використовувала такі інтреактивні методи вивчення: *Метод „Гранування” Цей метод націлений, передусім, на стимулювання мислення учнів про зв'язки між окремими поняттями теми. ^ ЕТАПИ МЕТОДУ: Учням пропонується записати центральну фразу теми уроку - „Забезпечення прав дитини" - посередині аркуша паперу. Далі учні записують слова та категорії, які спадають на думку з теми уроку. Коли всі ідеї записані на папері, учні починають встановлювати, де це можливо, зв'язки між поняттями. *Інтерактивна вправа Уявіть, що живете в країні, у якій люди мають тільки права, або тільки обов’язки. У якій країні ви хотіли б жити? Як би ви почувалися в країні, де люди не мали б жодних зобов’язань? Тому найкраще жити в суспільстві, де існують і права і обов’язки. Оцінювання результатів * Вправа „ Колективна рефлексія” Чи досягли ми очікуваних результатів? Вислуховуються відповіді учнів Пропонується учням оцінити свою роботу на уроці , виставивши в карточку самооцінку . Інформацію підготувала заступник директора з ВР Арабаджі НІ

    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz