№
|
Зміст заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1
|
На нараді пр директорові розглядати питання активізації роботи з батьками, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.
|
щокварталу
|
адміністрація, практичний психолог
|
2
|
На засіданні педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у закладі
|
Жовтень
2019 р.
|
адміністрація
|
3
|
Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми «групи ризику», протидії булінгу.
|
постійно
|
Класоводи, кл.кер., психолог
|
4
|
Провести МО класних керівників, на якому розглянути питання протидії булінгу в учнівському середовищі «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками»
|
Березень
2020 р.
|
Керівник МО
ЗВР
|
5
|
Провести семінар-тренінг з вчителями на тему «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Лютий
2020
|
Психолог
ТитиковаХЛ
|
6
|
Залучати до гурткової та позашкільної роботи учнів,схильних до девіантних проявів
|
Протягом року
|
класні керівники, психолог
|
7
|
Створити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів.
|
До 01.12.2019р.
|
ЗВР
психолог,
бібліотекар
|
8
|
Спланувати «Години психолога» з тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання»
|
Протягом року
|
Психолог,
|
9
|
Проводити години спілкування, бесіди, індивідуальну роботу з учнями щодо формування цінності життя «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки».
|
протягом року
|
класні керівники, психолог
|
10
|
Перегляд з обговоренням відеороликів «Булінг у школі та як з ним боротися »
|
Протягом року
|
класні керівники, психолог,
|
11
|
Посилити індивідуальну роботу з учнями «групи ризику» (неблагополучні сім’ї, неврівноважені, схильні до непродуманих вчинків).
|
постійно
|
Класні керівники
|
12
|
Проводити батьківські лекторії з метою підвищення психологічної компетентності батьків щодо можливого негативного впливу Інтернет-ресурсів на психоемоційний стан та особливості розвитку дітей та підлітків.
|
постійно
|
Класні керівники, класоводи
|
13
|
Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї.
|
Постійно
|
Кл.керівник, класоводи,
психолог
|
14
|
Перегляд відеопрезентацій
«Булінг у школі. Як його розпізнати.», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті», «Поради щодо захисту від боулінгу»
|
Протягом року
|
Класоводи, психолог, 2-4 кл.
|
15
|
Провести батьківські збори спільно з інспектором ювенальної превенції з обговоренням питання
«Алгоритм дій у разі виявлення боулінгу/цькування дітей та дорослих, заходи щодо його попередження. Покарання за вчинення морального чи фізичного насильства за приховання таких дій» та залучити
|
Протягом вересня –жовтня
2019р
|
Адміністрація,
психолог
|
16
|
Міні-треніг
«Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»
|
Березень
2020 р.
|
психолог,
пед.орг.
|
17
|
Консультативний пункт
«Скринька довіри»
|
постійно
|
Психолог
|
18
|
Проведення уроків відвертого спілкування
1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших».
5-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-9 кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі».
|
Протягом
року
|
Класоводи, кл.керівники
|
19
|
Складання та розповсюдження серед учнів 1-9 кл. листівок на тему « Не стань жертвою булінгу»
|
Вересень
2019 р.
|
Педагоги-
організатори
|
20
|
Години відвертого спілкування за участю представників поліції , психолога.
|
Протягом року
|
Кл.керівники, класоводи
|
21
|
Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!
|
Березень
2020 р.
|
Педагоги- організатори
|
|
|
|
|