Суббота, 04.05.2024, 13:03
КЗ "Ялтинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2"
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Locations of visitors to this page



Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • ДПА онлайн
  • Изучение английского онлайн
  • ПЛАН ЗАХОДІВ

    Ялтинської ЗОШ І- ІІІ ст. №2

    щодо запобіганню та проти дії булінгу серед школярів на 2019-20 н.р.

     

    Зміст заходу

    Термін виконання

    Відповідальні

    1

    На нараді пр директорові розглядати питання активізації роботи з батьками, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.

    щокварталу

    адміністрація, практичний психолог

    2

    На засіданні педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у закладі

    Жовтень

     2019 р.

    адміністрація

    3

    Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми «групи ризику», протидії булінгу.

    постійно

    Класоводи, кл.кер., психолог

    4

    Провести МО класних керівників, на якому розглянути питання протидії булінгу в учнівському середовищі «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками»

    Березень

    2020 р.

    Керівник МО

    ЗВР

    5

    Провести семінар-тренінг з вчителями на тему «Безпечна школа. Маски булінгу»

    Лютий

    2020

    Психолог

    ТитиковаХЛ

     

    6

    Залучати до гурткової та позашкільної роботи учнів,схильних до девіантних проявів

    Протягом року

    класні керівники, психолог

    7

    Створити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів.

    До 01.12.2019р.

    ЗВР

    психолог,

    бібліотекар

    8

    Спланувати «Години психолога» з тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання»

    Протягом року

    Психолог,

     

    9

    Проводити години спілкування, бесіди, індивідуальну роботу з учнями щодо формування цінності життя «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки».

    протягом року

    класні керівники, психолог

    10

    Перегляд з обговоренням відеороликів  «Булінг у школі та як з ним боротися »

    Протягом року

    класні керівники, психолог,

     

     

    11

    Посилити індивідуальну роботу з учнями «групи ризику» (неблагополучні сім’ї, неврівноважені, схильні до непродуманих вчинків).

    постійно

    Класні керівники

    12

    Проводити батьківські лекторії з метою підвищення психологічної компетентності батьків щодо можливого негативного впливу Інтернет-ресурсів на психоемоційний стан та особливості розвитку дітей та підлітків.

    постійно

    Класні керівники, класоводи

    13

    Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї.

    Постійно

    Кл.керівник, класоводи,

    психолог

    14

    Перегляд відеопрезентацій

    «Булінг у школі. Як його розпізнати.», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті», «Поради щодо захисту від боулінгу»

    Протягом року

    Класоводи, психолог, 2-4 кл.

    15

    Провести батьківські збори спільно з інспектором ювенальної превенції з обговоренням питання

     «Алгоритм дій у разі виявлення боулінгу/цькування дітей та дорослих, заходи щодо його попередження. Покарання за вчинення морального чи фізичного насильства за приховання таких дій» та залучити

    Протягом вересня –жовтня

    2019р

    Адміністрація,

    психолог

    16

    Міні-треніг

    «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»

    Березень

    2020 р.

    психолог,

    пед.орг.

    17

    Консультативний пункт

     «Скринька довіри»

    постійно

    Психолог

    18

    Проведення уроків відвертого спілкування

    1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших».

    5-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-9 кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі».

     

    Протягом

    року

    Класоводи, кл.керівники

    19

    Складання та розповсюдження серед учнів 1-9 кл. листівок на тему « Не стань жертвою булінгу»

    Вересень

    2019 р.

    Педагоги-

    організатори

    20

    Години відвертого спілкування за участю представників поліції , психолога.

    Протягом року

    Кл.керівники, класоводи

    21

    Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!

    Березень

    2020 р.

    Педагоги- організатори

           

     

                               Директор школи                 С.М.Тарасенко

     

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz