Суббота, 04.05.2024, 11:50
КЗ "Ялтинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2"
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Locations of visitors to this page



Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • ДПА онлайн
  • Изучение английского онлайн
  • Заняття «Шкільна тривожність»

    Цілі: Допомогти дитині оволодіти навичками самоконтролю. Сприяти зниженню напруги, дати дитині можливість висловити емоції і знизити стан тривоги.

    Матеріал: секундомір, фішки, приладдя для малювання, кубики; будь-який папір або газети; порожня ємність з кришкою (ящик, коробка), фломастери, папір, олівці; «Дерево настрою» з яблуками різного кольору.

    Хід заняття:

    1. Гра «Знайомство»

    - Давайте встанемо, будь ласка, в один великий круг. У кожного з вас зараз є можливість повідомити нам своє ім'я та що-небудь розповісти про себе. Може бути, хтось із вас захоче розповісти про свою улюблену іграшку, про те, що у нього найкраще виходить, або про те, чим він любить займатися у вільний час. У вас є хвилина, щоб подумати, що ви хочете розповісти нам про себе ... А тепер почнемо!

    Мене звуть ... і я дуже люблю співати ... (Затискається вільний кінець нитки міцно в руці і потрібно кинути клубок дитині, що стоїть навпроти.)

    Таким чином, клубок передається далі і далі, поки всі діти не опиняться частиною однієї поступово розростаючій павутини.

    Можна запитати дітей: «Як ви думаєте, чому ми склали таку павутину?»

    Після цієї розмови потрібно буде знову розпустити павутину. Для цього кожна дитина повинна повертати клубок попереднього, називаючи його по імені і, переказуючи його розповідь про себе. Так триває до тих пір, поки клубок не повернеться назад. Можливо, іноді нитка буде заплутується - в таких випадках можна з гумором прокоментувати ситуацію, сказавши, що члени групи вже тісно пов'язані між собою.

    2.Ігра «Розривання паперу».

    Не пояснюючи правил, педагог починає рвати папір, кидаючи її в середину кімнати, і пропонує дітям робити те ж саме. Якщо якась дитина не може підключитися до роботи, його не можна змушувати. Педагог продовжує розривати папір, не звертаючи увагу на дитину. Як правило, діти включаються в гру. Коли купа стає великою, дітям пропонується пограти з шматочками. Педагог починає підкидати шматочки вгору, розкидає їх по кімнаті. Можна робити купки і стрибати на них, можна обсипати ними один одного. Можливо, діти зможуть запропонувати нові варіанти використання цих шматочків.

    3.Ігра «Приховані проблеми».

    Більшість тривожних дітей приховують тривожні переживання.

    У кришці проробляється отвір. Дітям пропонується намалювати, що або хто їх турбує і заховати це в коробку. Якщо у дитини не досить розвинені образотворчі навички, можна запропонувати йому розповісти про проблему, «покласти» розповідь на папір, «загорнути» і прибрати в коробку ( «поштову скриньку»).

    Після заняття можна запитати у дітей, що вони хочуть зробити з вмістом коробки. Якщо хтось вагається з відповіддю, потрібно запропонувати різні варіанти - викинути, порвати, спалити, зім'яти і т.д.

    4.Ігра «Повітряна кулька»

    Усі гравці стоять або сидять в колі. Ведучий дає інструкцію: Уявіть собі, що зараз ми з вами будемо надувати кульки. Вдихніть повітря, піднесіть уявний кульку до губ і, роздуваючи щоки, повільно, через прочинені губи надувайте його. Слідкуйте очима за тим, як ваша кулька стає все більше і більше, як збільшуються, зростають візерунки на ньому. Представили? Я теж представила ваші величезні кулі. Дуйте обережно, щоб кулька не луснула. А тепер покажіть їх один одному. Вправу можна повторити 3 рази.

    5.Ігра «Шкільна тривожність»

    Ведучий просить: Намалюйте себе в минулому, сьогоденні і майбутньому. Підпишіть портрети. Потім називає три варіанти імені. Діти підбирають імена до кожного портрета і пояснюють, чому вони так себе намалювали.

    6.Ігра «Кросворд»

    Виконуючи цю вправу, учасники зможуть проявити ініціативу, організаторський талант і силу уяви, а заодно вивчити імена один одного.

    Хід: нехай кожен з дітей напише на папері своє ім'я друкованими літерами - в середині листа і зверху вниз (вертикально). Після цього учасники починають ходити по кімнаті, знайомляться з іншими і намагаються пов'язати їх імена з буквами власного імені у вигляді кросворду. Учасники, чиї імена дуже короткі, можуть написати своє прізвище. Той, хто за 5 хвилин зуміє включити максимальну кількість імен в свій кросворд, символічно нагороджується групою: все стають навколо переможця і протягом 10 секунд з ентузіазмом аплодують йому.

    7. Гра «Дерево настрою»

    Хлопцям пропонується на намальованому на картоні дереві розмістити яблука того кольору, який відповідає їх настрою.

    8. Рефлексія.

    Який тепер у вас настрій?

    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz