Суббота, 18.05.2024, 12:52
КЗ "Ялтинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2"
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Locations of visitors to this page



Форма входа
Поиск
Календарь
«  Май 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • ДПА онлайн
  • Изучение английского онлайн
  • Главная » 2019 » Май » 13 » Майстер-клас за темою: Інновації у роботі з обдарованими учнями під час освітньої діяльності.
    13:35
    Майстер-клас за темою: Інновації у роботі з обдарованими учнями під час освітньої діяльності.

    Майстер-клас за темою: Інновації у роботі з обдарованими учнями під час освітньої діяльності.

    Практичний психолог Ялтинської ЗОШ №2

    Тітікова Христина Леонідівна

     

    Мета майстер-класу: : організація мережевої взаємодії педагогів-психологів освітніх організацій з питань використання різних форм і методів роботи з обдарованими дітьми.

     

    Завдання майстер-класу:

    1.Познайомити учасників майстер-класу з ефективними формами і методами роботи з обдарованими учнями.

    2.Організувати професійний діалог з питань використання різних форм і методів роботи з обдарованими учнями.

    3.Створити умови для професійного самовдосконалення педагогів-психологів і рефлексії власної професійної майстерності учасниками майстер-класу.

     

    Одне з головних напрямків роботи школи - створення умов для оптимального розвитку обдарованих дітей, включаючи тих, чия обдарованість зараз може бути ще не проявилася, а також просто здібних дітей, щодо яких є серйозна надія на подальший якісний стрибок у розвитку їх здібностей.

    Робота з талановитими, обдарованими дітьми в школі, може бути реалізована тільки в рамках загальношкільної програми, і робота психолога - лише складова частина цієї програми.

     

    Форми роботи:

    • Своєчасне застосування різних видів тестування;

    • Оцінки здібностей за успішністю у навчанні;

    •  Участь у позакласних заходах (аналіз продуктів діяльності);

    • Тренінги

    • Участь в олімпіадах, конкурсах, виставках (аналіз продуктів діяльності);

    • Самоспостереження, самоаналіз, самооцінка (через анкети, третіх осіб);

    • Спостереження батьків.

     

    І. Тест-анкета, виявлення потенціалу обдарованості.

    Розроблено Американськими психологами А. де Ханом і Г. Кафом
    Дитина має музичний талант, якщо:
    1 - любить музику і музичні записи, завжди прагне туди, де можна послухати музику;
    2 - дуже швидко і легко відгукується на ритм і мелодію, уважно вслухається в них, легко їх запам'ятовує;
    3 - складає свої власні мелодії;
    4 - навчився чи навчається грати на якомусь музичному інструменті;
    5 - якщо співає або грає на музичному інструменті, вкладає у виконання багато почуття і енергії, а також свій настрій.

    У дитини неабиякий інтелект, якщо він:

    1 - добре міркує, ясно мислить, розуміє недомовлене, уловлює причини і мотиви вчинків інших людей;

    2 - має гарну пам'ять;

    3 - легко і швидко схоплює новий шкільний матеріал;

    4 - задає дуже багато продуманих і виправданих ситуацією питань;

    5 - любить читати книги, причому за своєю власною програмою, на кілька років випереджає шкільну;

    6 - обганяє своїх однолітків по навчанню, причому не обов'язково є відмінником, часто скаржиться, що в школі йому нудно;

    7 - набагато краще і ширше багатьох своїх однолітків інформований про події та проблеми, які не стосуються його безпосередньо;

    8 - має почуття власної гідності і здорового глузду, розважливий не по роках, навіть розважливий;

    9 - дуже сприйнятливий, спостережливий, швидко, і не обов'язково гостро, реагує на все нове і несподіване в житті.

    У дитини літературний хист, якщо:

    1 - розповідаючи про що-небудь, вміє дотримуватися обраного сюжету, не втрачає основну думку;

    2 - любить фантазувати або імпровізувати на тему дійсної події, причому надає події щось нове і незвичайне;

    3 - вибирає в своїх усних або письмових розповідях такі слова, які добре передають емоційні стани і почуття героїв сюжету;

    4 - зображує персонажі своїх фантазій живими і цікавими, олюдненими;

    5 - любить, усамітнившись, писати розповіді, вірші, не боїться почати писати роман про власне життя.

    Художні здібності дитини можуть проявитися в тому, що він:

    1 - не знаходячи слів або захлинаючись ними, вдається до малюнка або ліплення для того, щоб висловити свої почуття чи настрою;

    2 - в своїх малюнках і картинах відображає все розмаїття предметів, людей, тварин, ситуацій, а не «зациклюється» на зображенні чогось цілком вдалого;

    3 - серйозно ставиться до творів мистецтва, стає вдумливим і дуже серйозним, коли його увагу привертає будь-який твір мистецтва або пейзаж;

    4 - коли має вільний час, охоче ліпить, малює, креслить, комбінує матеріали і фарби;

    5 - прагне створити який-небудь твір, що має очевидне прикладне значення - прикрасу для будинку, одягу або що-небудь подібне;

    6 - не жахається висловити власну думку навіть про класичні твори, причому може навіть спробувати критикувати їх, наводячи цілком розумні доводи.

    У дитини спортивний талант, якщо:

    1 - він енергійний і весь час хоче рухатися;

    2 - він смів до нерозсудливості і не боїться синців і шишок;

    3 - він майже завжди бере верх у бійках або виграє в якій-небудь спортивній грі;

    4 - невідомо, коли він встиг навчитися спритно управлятися з ковзанами і лижами, м'ячами і ключками;

    5 - краще за багатьох інших однолітків фізично розвинений і координований у рухах, рухається легко, пластично, граціозно;

    6 - воліє книгам і спокійним розвагам ігри, змагання, навіть безцільне біганину;

    7 - здається, що він ніколи серйозно не втомлюється;

    8 - неважливо, чи цікавиться він усіма видами спорту або якимось одним, але у нього є свій герой-спортсмен, якому він наслідує.

    Артистичний талант проявиться у дитини тим, що він:

    1 - часто, коли йому не вистачає слів, виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами;

    2 - прагне викликати емоційні реакції у інших, коли із захопленням про щось розповідає;

    3 - змінює тональність і вираз голосу, мимоволі наслідуючи людині, про який розповідає;

    4 - з великим бажанням виступає перед аудиторією, причому прагне, щоб його глядачами були дорослі;

    5 - з дивує вас легкістю «передражнює» чиїсь звички, пози, вирази;

    6 - пластичний і відкритий всьому новому;

    7 - любить і розуміє значення красивого або характерного одягу.

    У дитини технічні можливості, якщо він:

    1 - цікавиться найрізноманітнішими механізмами і машинами;

    2 - любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;

    3 - сам «докопуватися» до причин несправностей і капризів механізмів і апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;

    4 - може лагодити зіпсовані прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, приладів, виробів, знаходить оригінальні рішення;

    5 - любить і вміє малювати ( «бачить») креслення і ескізи механізмів;

    6 - цікавиться спеціальної, навіть дорослої технічною літературою.

    Познайомившись з цими «ознаками впізнання» таланту, озбройтеся олівцем і папером і оціните в балах (від 2 до 5) кожен характерна ознака у всіх семи описах талантів. Якщо якась характеристика особливо підходить вашій дитині, ставте йому п'ять балів, якщо вона виражена тільки добре - чотири бали, ну і так далі. (Але не ставте оцінку нижче двох балів!)

    Потім підсумуйте бали всередині кожної з семи анкет на кожен тип таланту. Отриману суму поділіть на число ознак таланту (наприклад, суму, отриману при складанні балів, що оцінюють спортивний талант, треба поділити на вісім).

     

    ІІ. Оцінки здібностей за успішністю у навчанні.

     

    ІІІ. Участь у позакласних заходах (аналіз продуктів діяльності).

     

    ІV. Тренінги

    Мета тренінгу: сприяння соціальній адаптації, розвитку особистості, розвиток життєво необхідних навичок, що дозволяють протистояти негативним життєвих ситуацій, попередження агресивного і конфліктної поведінки.

    Завдання тренінгу:

    1. Створення умов для:

    • розвитку емоційно-вольової сфери;

    • розвитку почуття емпатії, уваги до себе і довіри до оточуючих.

    • відпрацювання навичок впевненої поведінки;

    2. Допомога в усвідомленні власної відповідальності за власні

    вчинки, в аналізі своїх життєвих установок.

    3. Навчання навичкам конструктивної взаємодії.

     

     

    Переглянути весь матеріал

     

     

     

    Просмотров: 315 | Добавил: yalta-school-2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 2
    2 WilliamFuero  
    0
    Prefer note an respectedput up for sale in place of you. http://vieneedbecer.tk/oizvb

    1 Kennethgop  
    0
    Look what we bear in support of you! niceoffers http://mundimedab.tk/gf5p5

    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz