ПЛАН ЗАХОДІВ
Ялтинської ЗОШ І- ІІІ ст. №2
щодо запобіганню та проти дії булінгу серед школярів на 2019-20 н.р.
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
На нараді пр директорові розглядати питання активізації роботи з батьками, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. |
щокварталу |
адміністрація, практичний психолог |
2 |
На засіданні педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у закладі |
Жовтень 2019 р. |
адміністрація |
3 |
Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми «групи ризику», протидії булінгу. |
постійно |
Класоводи, кл.кер., психолог |
4 |
Провести МО класних керівників, на якому розглянути питання протидії булінгу в учнівському середовищі «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками» |
Березень 2020 р. |
Керівник МО ЗВР |
5 |
Провести семінар-тренінг з вчителями на тему «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Лютий 2020 |
Психолог ТитиковаХЛ |
6 |
Залучати до гурткової та позашкільної роботи учнів,схильних до девіантних проявів |
Протягом року |
класні керівники, психолог |
7 |
Створити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів. |
До 01.12.2019р. |
ЗВР психолог, бібліотекар |
8 |
Спланувати «Години психолога» з тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання» |
Протягом року |
Психолог,
|
9 |
Проводити години спілкування, бесіди, індивідуальну роботу з учнями щодо формування цінності життя «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки». |
протягом року |
класні керівники, психолог |
10 |
Перегляд з обговоренням відеороликів «Булінг у школі та як з ним боротися » |
Протягом року |
класні керівники, психолог,
|
11 |
Посилити індивідуальну роботу з учнями «групи ризику» (неблагополучні сім’ї, неврівноважені, схильні до непродуманих вчинків). |
постійно |
Класні керівники |
12 |
Проводити батьківські лекторії з метою підвищення психологічної компетентності батьків щодо можливого негативного впливу Інтернет-ресурсів на психоемоційний стан та особливості розвитку дітей та підлітків. |
постійно |
Класні керівники, класоводи |
13 |
Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї. |
Постійно |
Кл.керівник, класоводи, психолог |
14 |
Перегляд відеопрезентацій «Булінг у школі. Як його розпізнати.», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті», «Поради щодо захисту від боулінгу» |
Протягом року |
Класоводи, психолог, 2-4 кл. |
15 |
Провести батьківські збори спільно з інспектором ювенальної превенції з обговоренням питання «Алгоритм дій у разі виявлення боулінгу/цькування дітей та дорослих, заходи щодо його попередження. Покарання за вчинення морального чи фізичного насильства за приховання таких дій» та залучити |
Протягом вересня –жовтня 2019р |
Адміністрація, психолог |
16 |
Міні-треніг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» |
Березень 2020 р. |
психолог, пед.орг. |
17 |
Консультативний пункт «Скринька довіри» |
постійно |
Психолог |
18 |
Проведення уроків відвертого спілкування 1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». 5-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-9 кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
Протягом року |
Класоводи, кл.керівники |
19 |
Складання та розповсюдження серед учнів 1-9 кл. листівок на тему « Не стань жертвою булінгу» |
Вересень 2019 р. |
Педагоги- організатори |
20 |
Години відвертого спілкування за участю представників поліції , психолога. |
Протягом року |
Кл.керівники, класоводи |
21 |
Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ! |
Березень 2020 р. |
Педагоги- організатори |
Директор школи С.М.Тарасенко